خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت

خرید شارژ 
     ایرانسل

 


سیم کارت اصلی و هدیه را همزمان خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و در یک بسته دریافت کنید...
طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.
۲. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت فرم را به طور کامل پر کنید؛
طرح اعتباری خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید.
گام دوم: شماره تلفن همراهتان خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت را ثبت نام نمایید. ام تی ان ایرانسل طبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که «اعتبار مکالمه» خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.
ابتکاری نوین جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت ایرانسل:
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.
نحوه شروع خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
دریافت همزمان سیم کارت اصلی خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و هدیه!
گام اول: یک بسته خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت راه اندازی «پیش پرداخت» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.
کاربرد این طرح خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
دیگر لازم نیست در انتظار بمانید! خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
• سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوریاز سیم کارت اصلی، از این تاریخ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت مطلع شود.
کلیه قیمت ها با احتساب ۶% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
قیمت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت سیم کارت های ایرانسل با بهای تخفیفی به شرح جدول زیر است:
به خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت همراه روش‌های جدید و بسیار ساده جهت فعال‌سازی سیم کارت هدیه
در راستای ارائه خدمات ممتاز به شما مشتریان عزیز، از این پس سیم‌کارت‌های ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات دریافت کنید؛ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت کلیک کنید.
شما می توانید با در دست داشتن اصل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهی
• سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.
• جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است.
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.
نکته مهم: شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
سیم کارت دوقلو؛ روشی جدید خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت برای دریافت سیم کارت هدیه ...
برای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت مشاهده تعرفه های این طرح اینجا کلیک کنید.
• در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت گرفت.
اطلاعیه محدودیت در تعداد سیم کارت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت های تحت مالکیت
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.
نکات مهم: خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.

خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت

خرید شارژ 
   ایرانسل

 


در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت بپردازند.
فروشندگان مجاز ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال می شود. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
*پیام چندرسانه‌ای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت (مختص مشترکین ایرانسل): پیام ضبط شده شما به صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.
سایر محصولات و خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت خدمات
قیمت این سیم کارتهای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت نسل جدید به شرح زیر می‌باشد:
۱-۳ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای و برای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود را از خط خود شماره گیری نمایید.
مراکز خدمات ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
قابلیت های دیگر سرویس: خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
به کمک این سرویس جدید، در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشد، می توانید از در دسترس قرار گرفتن مجدد او در شبکه (تا ۲۴ ساعت) مطلع شوید.
پیامک خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت صوتی ایرانسل
* پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع شده و می‌تواند از طریق تماس با سیستم، پیام خود را بشنود. مشترکین ایرانسلی می توانند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره ۷۲۰ (با نرخ مکالمه داخل شبکه) استفاده نمایند. مشترکین غیرایرانسلی نیز می توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۳۷۷۲۰۰۰۰۰ پیام خود را شنیده و یا از طریق خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تماس با شماره ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ پیام های خط ایرانسلی خود را بازیابی نموده و یا از طریق آن خط پیام ارسال نمایند.
۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت ‌می‌شود.
ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روش های خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای.
سرویس اعلام دسترسی خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
برای این منظور کافیست کد خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت را شماره گیری کنید تا به محض بازگشت مشترک مورد نظرتان به شبکه، از طریق یک پیامک، امکان تماس با او، به شما اعلام گردد.
همه مشترکین اعتباری می خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی و نیز مشترکین اپراتور های دیگر پیام بفرستند.
جهت آشنایی بیشتر با سرویس «اعلام دسترسی» و اطلاع از سایر خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت امکانات این سرویس می‌توانید کدرا از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنید.
- شرایط مربوط به سیم کارت های خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت دائمی:
هزینه استفاده از این سرویس تنها ۱۳۰ ریال می باشد. جهت آشنایی بیشتر با سرویس «اعلام دسترسی» و اطلاع از سایر امکانات این سرویس خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت می‌توانید کد را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنید.
امکان زمان بندی ارسال یک پیام صوتی در روز خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت و ساعت مشخص ؛
۶-۳ با انتخاب خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
شما می‌ توانید از خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت روش‌های زیر این دو محصول جدید را تهیه کنید:
* تماس خودکار: سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت گیرد و پیام شما را پخش می کند.
پس از ضبط پیام، امکان خواهید داشت آن را خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت به یکی از روش‌های زیر ارسال کنید:
سیم کارتهای نسل جدید ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
٣-٩ در صورت انتخاب خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. درغیراین صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
۲-۳ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان خرداد ۹۲ فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.
در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانه‌ای خواهید بود که پیشتر خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تنظیمات پیام چندرسانه‌ ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
۷-۳ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
همزمان با فرا رسیدن جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل، سرویس پیشرفته ای به نام «پیامک صوتی» در اختیار شما مشترکین عزیز اعتباری قرار گرفته است که بر اساس آن، می‌توانید در هر زمان که خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تمایل داشتید با شماره‌گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیام بگذارید.
استفاده از این سرویس خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تنها برای مشترکین اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است.
وب سایت ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل که پیشتر میکروسیم را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPad ، iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار داده بود، اکنون نانوسیم را به شما عزیزان ارائه کرده است. این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.

خرید شارج ایرانسل

خرید شارژ 
   ایرانسل

 


با عرضه آزمایشی سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خرید شارج ایرانسل خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند به جای ورق خرید شارج ایرانسل زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ در چهار سطح معتمد به چشم‌انداز، همگام با چشم‌انداز، پیشرو در چشم‌انداز و سازمان بهره‌ور، عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهندس محمد خواجه‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های پذیرفته شده در فرآیند ارزیابی این جایزه ملی، در مرکز همایش‌های بین‌المللی مجموعه انقلاب تهران برگزار و طی آن تندیس طلایی و خرید شارج ایرانسل گواهی‌نامه برترین سازمان بهره‌ور جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اهدا شد.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به متقاضی، به صورت جداگانه خرید شارج ایرانسل در حساب وی منظور می‌شود و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی که عصر دوشنبه ١٨ مردادماه و به همت گروه پرسشگران جوان خرید شارج ایرانسل و با یاری قوای مجریه، مقننه و قضاییه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به سبب پاسخگویی به نیازهای مردم در عرصه ارتباطات و تکنولوژی، بعنوان واحد نمونه خدمتگزار و پاسخگوی بخش خصوصی معرفی و با اهدا لوح سپاس و تندیس ویژه این جشنواره به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- از سوی تنی چند از خانواده معظم شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا خرید شارج ایرانسل مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه خرید شارج ایرانسل شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» خرید شارج ایرانسل در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.
تندیس طلایی و گواهی‌نامه خرید شارج ایرانسل "سازمان بهره‌ور" دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد.
در پایان این گزارش، با تاکید بر خرید شارج ایرانسل اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران مسئول رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.ایرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی شد
بنابر اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ۳۲۰ ریال خواهد بود. همچنین از آنجایی خرید شارج ایرانسل که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به مشترکین اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای مشترکین، یک نسخه رایگان محاسبه خواهد شد.
بنابر اعلام مسئولین این جشنواره، گزینش واحدهای نمونه پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی با مدیریت جمعی از اساتید برجسته و پیشکسوت نظرسنجی کشور و با استفاده از روش‌های خرید شارج ایرانسل علمی پژوهشی از بین مراجعین دستگاهها و واحدها انجام پذیرفته است.
براساس این گزارش، در بخشی از این مراسم، دکتر ابراهیم خرید شارج ایرانسل محمودزاده –رئیس هیئت مدیره ایرانسل- طی سخنانی با اشاره به تحقق ۱,۲ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال‌زایی برای هزاران نفر گفت: ایرانسل خوش حساب‌ترین شرکت در پرداخت حق‌السهم به دولت بوده و موفق به تحقق اهداف و برنامه‌ها فراتر از تعهدات پروانه شده است.
در پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بعنوان واحد نمــــونه خدمتگزار و پاسخگوی بخش خصوصی معرفی و با اهدا لوح سپاس و تنـــدیس ویــژه این جشنواره خرید شارج ایرانسل مورد تقدیر قرار گرفت.