خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی

خرید شارژ 







   ایرانسل

 


# رمز ۵ تا ۸ رقمی * خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *
در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می شود و برای فعال سازی مجدد آن خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.
به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!
نحوه تغییر شماره رمز خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی خط به خط:
در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.
پس از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و مقدار اعتبار اعلام می شود.
# رمز ۵ خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی تا ۸ رقمی * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ *
به عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید:
از چپ به خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی راست
درصورت فراموش خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی کردن رمز...
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی اجرا نخواهد شد.
همان‌طور خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.
«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی زمان استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *
توجه: خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی
از چپ به راست خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی
• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد. خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی
در هر بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ریال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی شد.
شناسه ایرانسلی روشی خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط
برای تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید:
روش کد خرید شارج ایرانسل با کارت بانکی دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد