خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن

خرید شارژ 







   ایرانسل

 • هزینه استفاده از این سرویس تنها خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن ۱۳۰ ریال می باشد.
به کمک این سرویس، در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشد، می توانید از در دسترس قرار گرفتن مجدد او خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن در شبکه مطلع شوید.
• لطفا توجه داشته باشید خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن که برای استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل ابتدا باید ثبت‌نام رایگان در نمای دوستان را انجام دهید.
برای استفاده از این سرویس، نخست به صورت رایگان با شماره گیری #۸*۸۹۸* در خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن سرویس نمای دوستان ثبت نام نموده و سپس با استفاده از همین کد از سرویس استفاده کنید. هزینه دریافت نشانی از طریق پیامک (SMS) ۳۰۰ریال و دریافت نقشه از طریق پیام چندرسانه ای (MMS)۶۰۰ریال است.
لطفا پس از استفاده از این سرویس، با پر خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن کردن فرم زیر،
جهت رفاه حال مشترکین گرامی ایرانسل و خدمت رسانی بهتر، ایرانسل کد طلایی را در اختیار شما قرار داده است. بدین ترتیب می‌توانید برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی، تنظیمات MMS، GPRS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نموده و از طریق فهرست‌های مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن خود دسترسی پیدا کنید.
ایرانسل در راستای ارائه خدمات خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن جدید به مشترکین خود، این بار سرویس پیشرفته «اعلام دسترسی» را در اختیار شما قرار داده است.
ما را در ارائه خدمات خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن بهتر یاری نمایید.
برای این منظور کافیست کد را شماره گیری کنید تا به محض بازگشت مشترک مورد نظرتان به شبکه، از طریق خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن یک پیامک، امکان تماس با او، به شما اعلام گردد.
استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن است.
با استفاده از سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» شما می توانید به سادگی و به سرعت، نزدیک ترین مراکز ارائه خدمات را جستجو کرده و نشانی و حتی موقعیت آنها بر روی نقشه را دریافت نمایید. هم اکنون با استفاده از این خدمات، نشانی و موقعیت نزدیکترین رستوران ها، خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن بانک ها، بیمارستان ها و جایگاه های سوخت در تهران و نمایندگی های ایرانسل در سراسر کشور در دسترس شما قرار دارد که البته به زودی تمامی بانکها، بیمارستانها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.
سرویس اعلام دسترسی خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن
جهت آشنایی بیشتر با سرویس «اعلام دسترسی» و اطلاع از سایر امکانات این سرویس می‌توانید کد را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن کنید.
صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده خرید شارج مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد