خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت

خرید شارژ 
   ایرانسل

 


در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت بپردازند.
فروشندگان مجاز ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال می شود. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
*پیام چندرسانه‌ای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت (مختص مشترکین ایرانسل): پیام ضبط شده شما به صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.
سایر محصولات و خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت خدمات
قیمت این سیم کارتهای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت نسل جدید به شرح زیر می‌باشد:
۱-۳ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای و برای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود را از خط خود شماره گیری نمایید.
مراکز خدمات ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
قابلیت های دیگر سرویس: خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
به کمک این سرویس جدید، در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشد، می توانید از در دسترس قرار گرفتن مجدد او در شبکه (تا ۲۴ ساعت) مطلع شوید.
پیامک خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت صوتی ایرانسل
* پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع شده و می‌تواند از طریق تماس با سیستم، پیام خود را بشنود. مشترکین ایرانسلی می توانند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره ۷۲۰ (با نرخ مکالمه داخل شبکه) استفاده نمایند. مشترکین غیرایرانسلی نیز می توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۳۷۷۲۰۰۰۰۰ پیام خود را شنیده و یا از طریق خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تماس با شماره ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ پیام های خط ایرانسلی خود را بازیابی نموده و یا از طریق آن خط پیام ارسال نمایند.
۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت ‌می‌شود.
ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روش های خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای.
سرویس اعلام دسترسی خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
برای این منظور کافیست کد خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت را شماره گیری کنید تا به محض بازگشت مشترک مورد نظرتان به شبکه، از طریق یک پیامک، امکان تماس با او، به شما اعلام گردد.
همه مشترکین اعتباری می خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی و نیز مشترکین اپراتور های دیگر پیام بفرستند.
جهت آشنایی بیشتر با سرویس «اعلام دسترسی» و اطلاع از سایر خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت امکانات این سرویس می‌توانید کدرا از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنید.
- شرایط مربوط به سیم کارت های خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت دائمی:
هزینه استفاده از این سرویس تنها ۱۳۰ ریال می باشد. جهت آشنایی بیشتر با سرویس «اعلام دسترسی» و اطلاع از سایر امکانات این سرویس خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت می‌توانید کد را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنید.
امکان زمان بندی ارسال یک پیام صوتی در روز خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت و ساعت مشخص ؛
۶-۳ با انتخاب خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
شما می‌ توانید از خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت روش‌های زیر این دو محصول جدید را تهیه کنید:
* تماس خودکار: سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت گیرد و پیام شما را پخش می کند.
پس از ضبط پیام، امکان خواهید داشت آن را خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت به یکی از روش‌های زیر ارسال کنید:
سیم کارتهای نسل جدید ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
٣-٩ در صورت انتخاب خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. درغیراین صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
۲-۳ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان خرداد ۹۲ فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.
در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانه‌ای خواهید بود که پیشتر خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تنظیمات پیام چندرسانه‌ ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
۷-۳ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
همزمان با فرا رسیدن جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل، سرویس پیشرفته ای به نام «پیامک صوتی» در اختیار شما مشترکین عزیز اعتباری قرار گرفته است که بر اساس آن، می‌توانید در هر زمان که خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تمایل داشتید با شماره‌گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیام بگذارید.
استفاده از این سرویس خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تنها برای مشترکین اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است.
وب سایت ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های خرید شارج ایرانسل با کارت بانک ملت تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل که پیشتر میکروسیم را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPad ، iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار داده بود، اکنون نانوسیم را به شما عزیزان ارائه کرده است. این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد