خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل از کارت بانک ملت

خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت

خرید شارژ 
     ایرانسل

 


سیم کارت اصلی و هدیه را همزمان خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و در یک بسته دریافت کنید...
طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.
۲. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت فرم را به طور کامل پر کنید؛
طرح اعتباری خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید.
گام دوم: شماره تلفن همراهتان خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت را ثبت نام نمایید. ام تی ان ایرانسل طبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که «اعتبار مکالمه» خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.
ابتکاری نوین جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت ایرانسل:
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.
نحوه شروع خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
دریافت همزمان سیم کارت اصلی خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و هدیه!
گام اول: یک بسته خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت راه اندازی «پیش پرداخت» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.
کاربرد این طرح خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
دیگر لازم نیست در انتظار بمانید! خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
• سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوریاز سیم کارت اصلی، از این تاریخ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت مطلع شود.
کلیه قیمت ها با احتساب ۶% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
قیمت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت سیم کارت های ایرانسل با بهای تخفیفی به شرح جدول زیر است:
به خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت همراه روش‌های جدید و بسیار ساده جهت فعال‌سازی سیم کارت هدیه
در راستای ارائه خدمات ممتاز به شما مشتریان عزیز، از این پس سیم‌کارت‌های ایرانسل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات دریافت کنید؛ خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت کلیک کنید.
شما می توانید با در دست داشتن اصل خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهی
• سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.
• جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است.
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.
نکته مهم: شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
سیم کارت دوقلو؛ روشی جدید خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت برای دریافت سیم کارت هدیه ...
برای خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت مشاهده تعرفه های این طرح اینجا کلیک کنید.
• در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت گرفت.
اطلاعیه محدودیت در تعداد سیم کارت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت های تحت مالکیت
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.
نکات مهم: خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت
• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت خرید شارج ایرانسل با کارت بانک تجارت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد